Plugurile „Unico“ cu cormane lamelare – marca Maschio Gaspardo
martie 31, 2021
JOSKIN: dovada lui 9!
aprilie 12, 2021

 

Noua serie de tractoare
Case IH Puma 140‐240 Stage V

 
Noua serie de tractoare Case IH Puma 140‐240 lansată în 2020, beneficiază de un design nou, precum și caracteristici suplimentare pentru confortul operatorilor. Ca și înainte, gama rămâne împărţită în două linii distincte ‐ modelele compacte Puma 140‐175 și tractoarele mai mari Puma 185‐240.
Motoare noi și Stage V
Toate modelele Puma sunt dotate cu motoare de 6,7 litri FPT Industrial, în șase cilindri, iar seria Puma 140‐175 respectă de acum normele de poluare Stage V. Cu tehnologia Hi‐eSCR ‐ modelele Puma 185‐240 respectau deja aceste norme. Nu se schimbă volumul capotei motorului, capota motorului rămâne aceeasi, cu spaţiu suficient sub ea pentru oxidatorul de particule diesel de la Stage V. Toate modelele Puma Stage V sunt 100% HVO Diesel cu ulei biodegradabil, cu intervale de schimb de 750 ore la uleiul de motor și 1500 de ore la uleiul de transmisie, ceea ce înseamnă mai puţine schimbări de ulei / filtru pe durata de viaţă a mașinii, scăzând astfel costurile de mentenanţă. Există și câteva noutăţi la nivel estetic.


Design masculin, personalizat
Ameliorările au fost făcute la nivel de confort și estetică a capotei motorului, care e mai fluidă. Designum capotei este cunoscut deja de la modelul Optum din 2015, apoi la Magnum AFS Connect din 2019. Acesta îi conferă mașinii un stil pur masculin, ferm și oarecum animat, diferenţiat de modelele concurente prin faptul că este personalizat, nu lasă impresia unui obiect sau a unei mașini industriale. De asemenea, tractoarele din noua serie Puma au incorporate lumini de drum și de lucru modernizate, așa cum se găsesc deja pe tractoarele Case IH Optum și Magnum. Actualizarea luminilor rutiere și de lucru oferă acum până la 40.000 de luxi în specificaţiile sale de top LED.

Titanţii faţă reconfiguraţi
Tiranţii pe faţă devin mai compacţi înspre puntea faţă, ceea ce înseamnă o mai bună integrare a ridicătorului pe faţă. Cu acest lucru nu doar că are mai multă putere, ci și o capacitate fizică de ridicare. Utilajele încărcate pe faţă pot fi mai grele. Dar acesta nu este avantajul fundamental. Avantajul fundamental este geometria tiranţilor. În momentul acesta efectul de parghie pe care îl imprimă greutatea utilajului pe puntea faţă este mai mic, pentru că punctul de acroșaj este mai aproape de centru punţii faţă, iar acesta este un avantaj foarte bun pentru tot ceea ce înseamnă broad ability. Cand stai la volanul Pumei și mergi pe stradă ai o greutate pe faţă mai considerabilă. Acolo simţi îmbunătăţire în calitatea ţinutei de drum, iar pe de altă parte, efectul de pârghie este mai mic pentru că punctul de acroșaj este mai aproape de centrul punţii faţă. De asemenea, în cabină se observă un volan nou, opţional, care arată entuziasmant, dar și o reconfigurare a ecranului AFS 700.